استان گیلان.شهر رشت.میدان توشیبا.به سمت دباغیان.جنب مسجدولی امر.نبش کوچه شهیدسلمان یوسفی.روبروی مشاور املاک صبا
sherkateabanerakhshanekhazar@gmail.com
01333339713-09334423174-09939137416-09307537416-09915933396
تماس با ما

بایگانی نوشته‌ها


همه چیز در مورد انواع مواد شوینده و موارد مصرفی آنها

همه چیز در مورد انواع مواد شوینده و موارد مصرفی آنها

اطلاعات کامل درباره انواع شوینده ها، کاربردها و موارد مصرفیشاید کم و بیش همه ما اطلاعاتی را درباره انواع مواد شوینده داشته باشیم. این نوع مواد شیمیایی با نام دترجنت نیز در بازار شناخته می شوند. زمانی که صحبت از یک شوینده مناسب به میان می‌آید، منظور این است که محلولی تهیه شده تا بتواند آلودگی ها را با هر ماهیت فیزیکی و شیمیایی از روی سطوح برطرف کند. در منابع مختلف نامی از انواع محلول های پاک کننده و تمیز کننده مشاهده می کنید. برخی برای سطوح خاص نظیر سطوح فلزی یا چوبی طراحی شده اند و برخی دیگر به صورت همه جانبه قابلیت تمیز کردن تمام سطوح را دارندبرای خواندن بیشتر این مطالب عالی و کامل در موردمواد شوینده ماراتاآخر این مقاله همراهی کنید.

لوله بازکنی فاضلاب در سراسر شهر رشت

لوله بازکنی فاضلاب در سراسر شهر رشت

تاحالا چیزی در مورد بازکردن لوله فاضلاب وتخلیه چاه و یا در اوردن اشیا از داخل لوله شنیدین؟ویا تاحالا شده فکرکنید کار با دستگاه های فنر زن برقی چجوریه واز چه نوع فنر هایی و با چه طولی استفاده میشه؟اصلا چرا برای بازکردن گرفتگی لوله ها از دستگاه فنرزن صنعتی استفاده میکنیم؟مگر چه فرقی میکندچرا از دریل استفاده نمیکنیم؟کدام بهتر است کار با دریل یا کار با دستگاه لوله بازکن؟باماهمراه باشید تا در ادامه مطلب به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.برای ادامه مطلب روی عکس کلیک کنید.

نظافت سینکهای گرانیتی

نظافت سینکهای گرانیتی

 کلیپ رو ببینید‌‌.برای نظافت سینک گرانیتی نشاسته و آب و سرکه یا نمک و سرکه و آب رو نیم ساعت بذارید بمونه بعدبااسکاچ شسته و با آب ابکشی نماییدنمک و نشاسته هردو تمیز کننده و میکروب سینک رو میبرن...یادتون باشه هیچ وقت چند محلول ضدعفونی کننده یا سفید کننده های ماشینی یا دست ساز رو باهم قاطی نکنید مخصوصا در ظرف در بسته باعث انفجار و گاز حاصل از آن به ریه پوست و چشم شماآسیب جدی خواهد زد‌.بقول گفتنیا اول ایمنی بعد کار...بعدلذت از تمیزی خونتون.باماهمراه باشید تا پست های بعدی.

نقش محصولات نانو در خانه تکانی

نقش محصولات نانو در خانه تکانی

محصولات بهداشتی به دلیل بهره‌مندی از قدرت پاک کنندگی بالا به حذف بهتر انواع آلودگی ها از روی سطوح مختلف در عملیات نظافت و شستشوی کمک می‌نمایند. این مواد هنگام اضافه شدن به سیستم نظافتی بخشی از انرژی مورد نیاز برای شکست پیوند بین ذرات آلودگی و سطح را تامین کرده بنابراین با کاهش انرژی کل مورد نیاز برای حذف آلودگی به انجام سریع‌تر و باکیفیت‌تر عملیات نظافت و شستشو کمک می‌نمایند. با توجه به تنوع آلودگی‌ها و تفاوت نیازمندی‌‌های نظافتی در محیط‌های گوناگون، دست یابی به بالاترین کیفیت منوط به استفاده از مواد شوینده تخصصی است. بر همین اساس مواد شوینده صنعتی از لحاظ ترکیب شیمیایی، میزان اسیدی یا بازی بودن، کاربرد، نحوه استعمال متفاوت می‌باشند.ادامه دارد...کلیپ راببینید.

شرکت ابان رخشان خزر در اغاز سال 1399 تاسیس شده  امابا نوپا بودن خودش تونسته رضایت خیلی از مشتریهارو تا الان به خودش جلب کنه.نیروهای ما ازبهترین نظافتچی های شهرگزینش شدن.میتونیدامتحان کنید.
ادرس: میدان توشیبا-به سمت دباغیان-جنب مسجدولی امر-نبش کوچه شهیدسلمان یوسفی.طبقه همکف.
ساعات کاری  حضوری در دفتر : روزهای زوج  - از ساعت 9تا12 ظهر
تایم کاری انلاین همه روزه -حتی در روزهای تعطیل -از ساعت 8صبح تا11شب

 

اطلاع بیشتر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...